SOVMORGON!

tjenixen alla stekare !
har stekt på som bara den på rasterna nurå !
fast inte fan blir man brun ;o
shit samma, kommer ikapp er sen ;)
sovmorgon iaf dåra (y) det gillas starkt.
det är nån info grej och blablabla..
orkar inte förklara xd
aja, i helgen blire seriestart
mot danmark ! :D
nu tror ju ni säkert att vi ska
åka hela vägen till danmark
och spela fotboll men så äre inte!
för er som inte visste så finns
det ett lag typ vid uppsala
som heter danmark (y)
om vi forsätter som på träningsmatcherna
kommer vi lätt vinna över de !
men slut snackat om fotboll nu..
ska ju byta header och har ändrat mig
blir den här ist nu :)



amanda ska fixa det imorgon,
hon är sjuk så då kan hon lika
bra fixa min blogg :D haha
och jag vet att min klocka går
helt fel men det ska hon också fixa (y)
du är toppen bäst amanda ! :) (L)
men ska nog sova snart.
godnatt alla sötnosar :)
puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0