länge sen nu !

aa men tjena !
har precis kommit hem från
en toppen match mot österlövsta (y)
3-0 till oss, hel grymma är vad ni är tjejer !
synd att det bara var en träningsmatch..
har gått grmyt bra på båda våra
träningsmatcher, 11-1 förra matchen
mot hävredal ! hoppas det kommer
gå lika bra i serien :)
aja, har inte gjort så mycket mer idag,
mer sol vill vi ha iaf, sååå nice!
snart kan man väl gå i bara kortkort och linne !
det gillas extremt mycket.
och att bropå sol, fiifan va jag längtar till
sommaren 2010 ! :D
ska väl till mamma snart sen blire
skola imorgon -.- det gillar jag inte.
men man får kämpa sig igenom en vecka till,
stek vid skolan lär det ju bli iaf (H)
HA DET BÄST !
pusshej (L)







funderar på att byta header, men har ingen
aning om hur man gör ! :o 
amanda får fixa det (a) hihi  
blir nog den här iaf :)

Kommentarer
Postat av: amanda eriksson

haha, ja klart jag fixar din blogg snuttan!

gör de imorgon eller i kväll om jag hinner!

men nu ska vi ut & gå sörru, puss på dig (:

<3

2010-05-04 @ 18:47:06
URL: http://aammiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0