äntligen sol !

tjeeena !
somna kl halv 23 igår
bara för att jag var så in i helvete trött.
hade haft fågelskådning hela morgonen,
vi hade samling kl halv 5
så smarta som jag och linn är, som nu
sov hos mig, så hade vi först ställt klockan
på 3, båda vakna då men vi tänkte
inte på att sätta den på snooze -.-
vi fick alltså sova en stund till
och vakna av att mamma ropa
på oss att klockan var fem halv 5 ;o
som tur va hade vi somnat i kläderna
vi skulle ha på oss så det var bara
att åka raka vägen till skolan !
lite stressigt blev det.
men vi var ute i skogen till
kl 8 sen sola jag & linn i typ 4 timmar ;) niiice !
hon fick värsta randen men jag fick faktiskt
också rand ! :D hahah
idag blev det inte lika fint väder,
men har ändå cyklat med amanda
till hargsam där hennes gammel mormor bor ! :)
vi fika lite sen åkte vi hem
och nu ska jag äta sen blir det ut med
amanda igen (y)
pusshej (L)
                                                                    
lyssnar sönder en gammal låt ! ;)


Kommentarer
Postat av: ℓιηηєα'' gαℓєη мєη вяα .

Jag länkar dig på min blogg, på sidan av den :D Så kan jag få en länk på din blogg? (A)

2010-05-19 @ 18:38:00
URL: http://nellanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0