onsdag. :)

helluuu! :)
har bara vart chill idag asså ! ;)
vakna kl 11, varken sent eller tidigt.
typ den tiden man ska gå upp när det
är lov ! gick ut och satt mig i solen direkt :D
snacka om skönt att solen är tillbaka (Y)
jag ringde amanda och vi bestämde att vi skulle
till sandika & steeeka ! (H)
jag drog hem till amanda sen cykla vi
ut till sandika :) vi tänkte bada men
det är bara att inse, vi båda är badkrukor x)
äh.. nästa gång så ;)
pappa har iaf fixat så jag kan använda
min data nu, skönt att slippa plåtburken..
nej nu ska jag bara ha det mys.
imorgon blire öregrund med linn "fjärten" andersson :) 
hoppas det blir bättre väder än förra gången, det regna då -.- 
men ni får ha det toppen och ut & sola nu 
när det ändå är fint väder !! :D 
pusshej(L)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0