äntligen sommarlov :D

hejhopp :)
omg det är redan sommarlov !
fyfan va jag längtat, nu börjar
sommaren 2010 :D wiie
ska bara ta det lugnt och njuta
av det "fina" vädret.. thah
nej jag vet inte de jah, har regnat
hela dan -.- så ska vara inne och
kolla på en film eller nåt med en
väldigt underbar tjej som fixat min
blogg nu också ! det var på tiden. 
TACK AMANDA! :)
aja, får hoppas att det blir bättre
väder än såhär imorgon, för då
ska vi spela match mot håbo.
vi tar de säkert :') hihi..
får hoppas det iaf :D
ha ett grymt sommarlov för det
ska jag ha ! (a)
pusshej(L)



Kommentarer
Postat av: amanda eriksson

mysigt när de regnar men sjukt kallt..

kommer efter jag käkat vettu.;d <3

2010-06-11 @ 15:32:41
URL: http://aammiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0