8 dagar kvar nu !

tjenatjena ! :D
måste ju bara börja med att det
snart är sommarlov, 8 dagar kvar ju! :D
snacka om att man längtar :))
har haft brännboll hela dagen iaf,
vet inte om jag kan säga att det var
kul men helt okej.. vi kom
till final men förlora :(
skitsamma, vi tar det nästa gång :)
åkte med linn till valbo direkt
efter skolan :)
köpte inte så mycket, var liksom inne
i uppsala förra helgen så hade inga
pengar typ. men lite nytt (y) ;) 
imorgon ska jag åka och hämta min 
klänning i öregrund som jag ska 
ha på skolavslutningen! 
asså shit, det känns som vi 
precis börjat 7:an och snart 
går man i 8:an liksom! ;o 
tiden går verkligen fort.
men känner på mig att sommaren kommer 
bli toppen bäst ! (a) bästa sommaren ever. 
men nu ska jag tvätta bort min ansiktsmask 
sen sooova, är as trött -.- 
godnatt alla små grisar :D 
pusshej (L)

  
det här kommer säkert bli en av sommarplågorna 2010 ! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0