stockholm imorgon ;)

hej :)
jag får väl säga att jag har haft en
sjukt skön dag. först berkinge med en
väldigt älskad tjej, väldigt mysigt ! :)
sen blev det lite stressigt när jag skulle
hem, menmen det löste sig ;)
åkte iaf direkt till löhammar på
gräsbanetävling!
inte för att skryta, eller jo..
min brorsa är fan grym på det,
det var första gången han körde
den här tävlingen och han kom tvåa ;o
den enda gången han vurpa var när
skulle köra på bakhjulet när allt var slut.. -.-
men det gick bra iaf ! haha 
imorgon ska jag till stockholm (Y)
shoppa & kent konsert ! 
kent är inte direkt min musik.. 
men skit samma :D haha 
ska upp kl halv 8 imorgon 
så måste nog sova snart ;) 
men ni får ha det bäst. 
gonatt (L)


en låt av kent får ni iaf.. ha-ha  


Kommentarer
Postat av: Amanda

aw, jag älskar dig!

vi kanske hinner träffas imorgon innan jag åker, för jag åker nog ganska sent eller nåt (:

aja vi hörs & du får berätta lite sen! <3

2010-07-22 @ 11:00:28
URL: http://aaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0