steeek ;)

tjollahopp ! ;D
idag gick man faktiskt upp ganska tidigt ;o
kl 9 var man uppe och åt frukost & sånt !
det är bara för att jag ska till öregrund m. linn & steka
som vanligt, jag tycker jag åker ganska ofta till öregrund.
minst 3 gånger i veckan, tur att man har sommarlovs kort :)
man åker ju hela klart hellre till öregrund än att vara kvar
i östhammar, på sommaren iaf.
kommer nog bli där hela dan sen på kvällen
drar jag till pappa & är där i typ en två veckor, inte helt
säkert att det blir två veckor efter som jag ska på kent konsert
på torsdag och sen är det massa annat pappa ska göra så
kommer typ inte kunna vara där (N)
sen blire SKÅNE i en vecka, exakt 2 veckor kvar nu (A)
nu ska jag dra iväg till bussen :)
tjingeling (L)



från och med du - oskar linnros (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0