ny design ;)

hallå där !
äntligen kan man fixa bloggen själv (Y)
ganska nöjd faktiskt! haha
nu ska jag börja blogga riktigt mycket,
så nu är det bäst att ni kollar in min blogg
lite oftare.
just jah.. kanske ska berätta lite om igår ;)
det blev tidig buss till uppsala sen vidare
till stockholm med tåg, det var så in
i helvete varmt i stockholm, man kunde
knappt andas, seriöst asså! ;o
på kvällen blev det att stå i kö i
typ en timme eller nåt *suck*
men det var faktiskt värt det,
har aldrig gilla Kent men dom är
helt okej ;o iaf live !
var hemma vid typ 2 igen &
somna ganska snabbt.. :)
men nu ska jag kolla film sen
vet jag inte vad som händer.
pusshej(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0