dygna vare !

tjenixen ;)
skulle ha dygnat inatt men blev så jävla trött
så jag somna vid kl 3 som vanligt ;o helt sjukt
att jag jämnt somnar vid kl 3 och vaknar kl 13 tidigast!
har gjort det hela sommarlovet nu, det är inte bra ;o
måste ändra på det, eller iaf gå upp tidigare :D
men aa, idag vakna jag kl 13 och gjorde plättar
till frukost, så sjukt gott !
ska träffa en saknad killkompis idag men
får inte tag på honom ! ;o
kommer nog bli så att jag åker till österbybruk
ikväll och komma hem med en senaste bussen
eller nåt? för jag kommer nog inte få tag på honom
på hela dan !
som ni märker hinner jag inte uppdatera min blogg,
det finns så mycket annat göra än att sitta vid datan
när det är sol och 20+ ute, kan det bli bättre :D
åker till skåne om en vecka, längtar längtar längtar ! (H)
ska bli så skönt att komma från östhammar i en hel vecka :)
det händer absolut ingenting här, helt värdelöst..
nu ska jag äta glass & sätta min i solen en stund (#)
pusshej (L)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0