svarthår, nej tack !

godmorgon, elle det kanske man inte kan säga
när klockan är halv 16 men dagen har gått
otroligt sakta ! ;o
gick ändå upp ganska tidigt idag, halv 11
ni får tycka vad ni vill, men det är tidigt för mig.
fast låg och drog mig säkert en timme..
men sen tyckte jag det var dax att äta frukost
när klockan snart var 12 ;)
jag stoppa i mig nån macka och eftersom
jag köpt hårfärg igår så var jag bara
tvungen att färga håret direkt efter !
det skulle blivit ljusbrunt, jag
tyckte ju att det var det innan också
men rätt så många har sagt att jag har rött ;s
och ni ser ju hur det blev..
det blev SVART!? fiifan, inte vad jag ville
ha direkt. iofs är det inte helt svart
det är typ super mörkbrun.
tur att det är inte är färgning utan toning (y)
men aa nu sitter jag & kollar film !
ikväll blir det underbara sara iaf,
ingen aning om vad vi ska göra
men det blir säkert skoj  !
pusshej (L)




svart hår?!

svart hår med bruna slingor ;o
eller ser jag fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0