sunes sommar (y)

jo men hejsan :)
fick inte sova så länge idag heller,
gick upp kl 8 & knalla iväg till
kvart i 11 bussen som körde
till uppsala. skulle kanske frågat
om den gick till gottsunda men
det skulle nog bara blivit tjafs
mellan mig & bussgubben då.
haha. amanda, du är den enda
som fattar xd (y)
nu ska vi inte komma in på dt,
jag skulle till uppsala och möta
upp min mother vid gränby.
där spendera jag hela dan
och shoppa upp mammas pengar ;)
men fyyfan va jag har tröttnat
på vädret ;o det spöregna
på vägen hem..
dumt att det bara blir sommar direkt,
längtar så extremt mycket.
känner på mig att det kommer
bli en toppen sommar ! ;d
låter som vi ska hyra stuga i skåne en vecka,
ooh lite nice tycker jah (Y) ;)
att bropå sommar.
amanda och jag kolla på
sunes sommar. den är bra rolig den
& bara för att amanda klagar
så in i helvete på att mitt
hår är rött så ska jag färga det imorgon :D
blir mörkare igen ! får blir slingor
lite senare :)
nej nu ska jag snart sova,
inte för att jag är trött
men det lär jag ju aldrig bli heller.
ha det göttans och sovgott 
alla gulleungar ! 
pusshej (L) 



Kommentarer
Postat av: amanda eriksson

haha, bra de!

fattar hur de kommer sig att alla jävla bussgubbar hatar oss!

men egntligen.. dom borde fan älska oss.

vi som alltid är så trevliga!

& sunes sommar, yäää!

håkan asså, fifan så söt!

sommaren kommer bli underbart kul, jag bara vet de.

nejdå, inte ser ditt hår förjävligt ut heller.

de är as snyggt som de är nu ju ;)

hahah, förlåt.

de är bara så kul att retas. haha!

nej föfan sov inte. du ska va social med mig ju!

:D <3

2010-04-10 @ 01:22:48
URL: http://aammiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0