sjuuuk..

nämen hejsan :)
usch, fyfan va jag hatar att
vara sjuk och inte få göra ett skit ! ;o
vakna typ kl 6 av att jag knappt 
kunde andas men somna 
om gjorde jag iaf (y) 
men bara efter nån timme
vakna jag av samma anledning.. 
och då var jag tvungen att gå upp, 
jag kunde verkligen inte somna om.
har vart hemma sen i onsdag ;s 
det enda man gör är typ att 
sova, kolla film, äter överdrivet mycket
och är bara allmänt slö..
ååh kan man bli mer uttråkad
och ut kommer man ju inte få 
gå ikväll heller, HELT VÄRDELÖST ! ;o
tänk er bara en fredag utan kompisar.. 
nejmen kommer nog gå ut iaf, 
eller försöka måste jah ;) 
nu ska jag ner & mysa framför film (y)
pusshej (L)


hitta några nya låtar nu när man inte har nåt annat för sig! ;)

 knockout - lil wayne, nicki minaj

fembots - robyn

manian - ravers in the UK

allvarligt talat - mange schmidt feat. vanessa

young forever - jay-z

Kommentarer
Postat av: Pauline

älskar låten längst ner! :) <3

2010-05-07 @ 22:46:12
URL: http://rosachokladkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0