årets första match ;o

hejsvejs :)
kommer följa med min amanda till gimo idag
för att hon ska cutta håret, det blir säkert
lika snyggt som förra gången (Y)
och tack amanda, för att du fixa header (L)
puss på dig
men iaf, innan det måste jag äta frulle och fixa mig ;o
aja det hinner jag nog.
men efter jag vart i gimo måste jag skynda mig
hem igen för då blir det fotbollsträning ;d weei
kom på att det snart är match, årets första match (Y)
längtar sjukt mycket, det är bara dm men ändå,
fiifan va kul (a)
jag håller på att hungra ihjäl mig så
måste nog käka nåt !
ha det sämst för jag kommer ha det bäst !

pusshej♥

Kommentarer
Postat av: amanda eriksson

haha, jadu.. de blev ju mycket av cuttat. xd

asså fitta va dålig hon är!

hon kunde väl tänkt på de lite tidigare liksom ;o

& tack själv för att du lät mig fixa din blogg ;)

haha <3

2010-04-07 @ 16:36:49
URL: http://aammiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0